Min lilla fetknopp...


... blommar.





Visst är hon vacker :)

Ha det bäst !

Kommentarer

  1. Hon var verkligen söt och så gillar jag burken som anas i bakgrunden.
    Ha det så gott i helgen
    Anette

    SvaraRadera
  2. Jag har satt henne i den finaste krukan, en konservburk som har fått rosta vackert ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Dina tankar, funderingar, egna erfarenheter, känslor.. inspirerar mig att fortsätta att berätta om mitt trädgårds liv.

Undrar du något eller har något önskemål om något som du vill att jag ska berätta om, så säg bara till. Jag svarar på era inlägg så snart jag kan :)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.

Populära inlägg