Böcker Juli 2023



Här kommer de böcker som jag har lyssnat på under Juli månad. Den sista boken tog längst tid för mig att lyssna på. Det ett tag innan jag kunde "acceptera" uppläsaren. Det blev bättre med tiden men bra blev det aldrig och det syns på mitt betyg av den.



Titel: Darrgräset

Författare: Johanna Mo

Uppläsare: Marie Richardsson 

Del 4 i serien Ölands brotten- Om att leva i skuggan av ett brott och att inte klippa banden till sin hembygd.

Betyg: 4/5



Titel: Du som var min del 1-4

Författare: Anna Jansson

Uppläsare: Marie Richardsson

Politikerna Jenni lämnar sin dotter med den nye mannen Fredrik i Fårusund. Dagen därpå är de mystiskt försvunna..

4 delar och varje del ca 50 min långa. Jag hade aldrig köpt alla böckerna i fysisk form men fungerade bra nu när jag kunde lyssna på dem en och en vi Bookbeat.

Betyg ;4/5



Titel: Lånaren

Författare: Camilla Grebe mfl

Uppläsare: Lo Kauppi

Efter att ha mist ett barn så flyr Marika och Leo till en vad de tror, idyllisk stuga på landet. Där upplever de saker som de till en början tror är drömmar men det visare sig senare att det är det inte eller..?

Betyg: 2/5. Jag tror att uppläsaren drog ned mitt betyg rejält men även själva boken var inte riktigt i min smak.


Vill ni prova på Bookbeat ? Klicka HÄR

Ha det bäst!

Kommentarer