Loppisfynd och stänger

Nu har trädgårdssäsongen dragit igång här hemma.
Vi rensar och bygger i trädgården och så klart så piffas det också :)



Vad vore en trädgård utan piff? Tråkig kansle? Jag vågar inte chansa. Jag kör på!

Jag fick tanke som jag inte kunde släppa så jag kände att jag ville förverkliga den och det har jag kunnat nu med hjälp av loppisfynd och några stänger från gamla kabeltrummor som vi hade här hemma.


Stängerna från kabeltrummorna klipptes till I lagom längd och på den lite större platta ytan..



,,, limmade jag på glasfigurerna .



Nu står fåglarna I rabatten  runt insektsbadet och fisken pryder rabatten vid dammen. 

När solen lyser på dem så är de riktigt fina och drar blicken till sig.
 

Just nu ser det lite tomt runt om dem men de kommer komma fram än mer när alla växter kommer upp. 
Tänk vad man kan hitta på med loppisfynd och några stänger !



   Ha det bäst!
❤️



Kommentarer