Återbruk är min melodi


Jag vet inte hur länge den har legat där i garaget, nätkorgen som har suttit i en garderob som inte längre finns. Det rör sig inte om månader snarare om år.. men någon gång kommer saker och ting till användning och idag skulle nätkorgen få ett nytt liv.

Rostfärgen som jag brukar köpa på Biltema har varit slut i vår butik länge nu så jag köpte en flaska på Jula i nyansen koppar.

Jag grundade korgen med lite orange och svart som jag hade hemma sedan tidigare projekt och till sist så fick korgen ett par lager med koppar.


En gammal bräda från en trall som inte finns mer fick nytt liv som en hylla och sedan så upp på väggen.

Lite piff på det så kände jag mig nöjd!




Här kommer jag byta ut växterna och "piffet"  efter årstiderna. Vissa saker som jag vill att man ska komma nära (som den här mossan) kommer hamna i blickfånget.

Det här är lite som jag har pysslat med idag, detta årets första dag i Maj. Vad har ni hittat på?

Ha det bäst!


Kommentarer