Den här helgen har vi fått mystid med våra barn. Så härligt att ha de hemma. God mat, kortspel, musik och en massa uppdateringar sedan sist vi sågs. Det har verkligen fått den gråa vardagen att lysa upp ❤


För att lysa upp vardagen än mer så kom U hem med en bukett Tulpaner i Fredags till mig. De har en härlig röd färg som gör att man kan inget annat än att le när man ser dem.
De ger en vårlig känsla i vardagsrummet. För att adera på den känslan lite till så åkte vi till IKEA idag och  jag köpte på mig lite nya kuddfodral.


Randigt och vårgrönt blev en bra kombo ,eller hur.? Det är kul med förändringar som inte kostar så mycket men gör en stor skillnad.

Sedan finns det förändringar som jag önskar göra men som kostar mycket mer än ett par nya kuddfodral.. 
Som till exempel byta ut köksbordet till något mindre och istället ha det där efterlängtande matrumsmöbeln som jag har velat ha i så många år. 
Det märks att våra vardagliga vanor har förändrats när vi blev barnlösa här hemma . Vi  använder vårt hem helt annorlunda och vill göra om det efter det men som jag brukar säga; en sak i taget!

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Tulipaner passer til enhver anledning. Heldig du som fikk en stor bukett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tulpaner piggar verkligen upp vardagen hur lätt som helst. Jag kan inte bli annat än glad när jag får dem till mig :)

      Önskar dig en fortsatt go dag!

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.