För ett tag sedan lade jag in om semester och när det här gräsliga viruset slog till så trodde jag att min semester skulle försvinna med vinden men det gjorde den inte som tur vad,

Så nu har jag fyra lediga dagar framför mig som jag kan fylla med precis vad jag vill. Inga måsten bara lust.
Krukorna med årets frösådder är nu tömda och tvättade. Har nu börjat ta tag i planteringsbordet som står utomhus. Vårvindarna har lekt med krukor och annat så det är verkligen huller om buller och så kan jag ju inte ha det, eller hur?


I allt trädgårdspyssel så tar jag en paus i växthuset Pratar med Tulpanerna. Funderar på ett erbjudande som jag har fått om jag verkligen redo för det? Ett erbjudande som innebär förpliktelser, förväntningar... Jag går ut och fortsätter plocka med krukorna och fortsätter med mina funderingar.


Ha det bäst!

🎔

Kommentarer

  1. Låter som en skön dag...ja bäst att vara ute nu i friska luften!
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu njuter jag till fullo av solen och ledigheten. Jag hoppas att du också kan göra detta.

      Ha det gott!
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.