Jag upplever att årets November är så mycket gråare än tidigare år. Inbillning kanske (troligen)men jag håller mig hellre inomhus och pysslar än å vara ute i trädgården just nu..


Som ni redan vet så älskar jag att gå på loppisar. Jag har nämnt det ett otalt gånger här på bloggen (sorry) och jag gillar att se om jag finner något som jag kan använda på annat sätt än vad det var tänkt för från början.

Sist så fann jag en gammal trälåda. En låda som en gång har suttit i en möbel men som under tidens gång har kommit ifrån varandra.

Min första tanke vara att det skulle bli en adventsstake men så blev det inte riktigt.


 Lådan fick ett täcke av mossa och en Hyacint som kommer skänka oss väldoft när den börjar blomma. Fyra ljus blev det inte men däremot ett litet värmeljus.

Det blev en låda, pyntad i all enkelhet och den kommer att byta skepnad mååånga gånger. Det kan jag lova :)

Ha det bäst!

🎔






Kommentarer