Jag har länge spanat efter en elektrisk buskklippare men har tyckt att det har varit alldeles för mycket pengar.
Sekatören har ju fungerat bra men visst hade det varit kul. Jag gillar tekniska prylar.
När jag helt plötsligen fick se att det var en som ville sälja sin på en loppis sida så slog jag till.


De hade knappt hunnit använda den och nu när de skulle flytta fick jag chansen att köpa den för ett mycket bra pris.
Så nu är den här. Satte den på laddning så fort jag kom hem och efter att ha väntat i en "evighet" så gick jag ut och tog tag i Buxbomen.


De blev klippta på ett kick! Att de inte blev klotrunda som jag önskar är inte saxens fel. Det är helt och hållet mitt. Jag är inte duktig på att få dem runda. Har ni något tips på hur man får till det på ett enkelt sätt eller är det bara övning och övning som gäller?

Nävorna är nu ansade, gräset vid barstolarna klippta, silverarvets överblommade blommor är borta, Paradisbusken är tillklippt..sedan gav den upp så nu står den där i laddaren igen och jag bara väntar på att den ska vara redo igen :D



Ha det bäst!

Kommentarer