Ett litet rött paket...


”Inlägget är reklam för Åhléns och innehåller annonslänkar”.*



Det är så enkelt att bara surfa in på en sida och klicka hem saker. Det tar mig lite emot. Jag vill ju gynna de fysiska butikerna men ibland är det så mycket lättare att bara klicka, eller hur?
Sitta hemma i soffan , dra fingret upp och ned över mobilskärmen.. klicka hem.

Några sidor är mer besökta av mig än andra. de flesta är trädgårdsrelaterade men inredning till hemmet är också kul.
En butik som har lite av båda är Åhléns.  Inredning för både trädgård, balkong och inomhus. Jag gillar deras tyger, kuddar, mattor , gardiner.. HÄNGSTOLEN står högt på min önskelista. Tänk att sitta i den med en go bok ♥️



Hängstol i all ära men denna gång resulterade klickandet i ett par Kökshanddukar. Kökshanddukarna här hemma är jag mindre bra på att uppdatera men när jag helt plötsligen kunde se mer igenom de sm jag hade här hemma så insåg jag att nu var det dags för ett par nya och då fann jag DESSA. 

Kattälskare som jag är så var det ett snabbt beslut som togs.

Hur är er relation till köks handdukar? Är ni duktiga att köpa hem nya innan de gamla faller isär? Ni kanske till och med tycker att det är kul? Nödvändigt? Berätta!

Ha det bäst!
🎔








Kommentarer

  1. Hängstolen har jag köpt! Bästa! Jamen jag gillar kökshanddukar, helst i skrynkligt linne...
    Önskar dig en finfin lördag :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag är så sugen på den där hängstolen ! Får se om det blir så att det kommer in en här i år eller inte. Kanske i Mors dags present kanske.. får ge en liten pik till kidsen :)

      Hoppas du har en go helg!

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.