Kan man pimpa en grismatare?

 

De som känner mig vet att jag gillar att återanvända prylar i trädgården. Varför slänga 
när det vanliga användningsområdet för prylen inte längre är aktuell?

Utbrända Marschaller till exempel. Metallformen som blir kvar rostar så snyggt och är perfekta "tallrikar" åt mina mindre lerkrukor. Återanvändning :)



Som sagt de som känner mig vet om detta så ibland  får jag frågan om jag vill ha någon pryl som har tappat sitt användningsområde.

Senast fick jag frågan om jag ville ha en grismatare? Jag är visserligen uppvuxen på landet men jag hade ingen aning om vad en grismatare var  men när jag såg en bild på den så var det ju självklart att den ville jag ju ha!





Jag såg direkt framför mig vart i trädgården den skulle vara  och nu är den där , pimpad och klar.
 Känner mig så nöjd. Tack :)

Ha det bäst!

🎔

Kommentarer