Ibland är det svårt att motstå...


Det finns erbjudande och så finns det "erbjudande". Ni vet sådan som är liiite svårare att motstå än andra.



Mio har ett sådant just nu. "Handla för 600:- och få 300:- rabatt". Det är ett erbjudande som jag har svårt att motstå.

Jag gillar deras sortiment. De har en blandning av allt och det finns alltid något som jag vill köpa med mig hem. Den här gången blev det två korgar i konstrotting i två olika storlekar. 
Den större kommer handdukar eller filtar hamna i. Den mindre kanske badtofflorna ska vara i eller ett Olivträd? 
Ja möjligheterna är många och förvaring kan man aldrig få för mycket av.Är den dessutom snygg så är det än bättre.





För att komma upp till 600:- så fick tre doftljus också följa med. Älskar doften Fresh Cotton.

Blev ni sugna på korgarna och vill veta mer så får ni en Länk till korgarna HÄR .Jag passar samtidigt  på att tillägga att jag är inte sponsrad på något vis  utan jag ger Mio helt gratis reklam :)

Ha det bäst!
🎔

Kommentarer