Gurli och Murbinka


Gurli och Murbinka har lyckats snitsla sig in i vårt hem. Trots att jag inte gillar gult.


Nu är inte dessa kuddfodral gul gula om ni förstår vad jag menar. De är mer åt Ockra hållet (?).




Nu ligger de där i soffan tillsammans med vår Bailys och jag tycker att han ser rätt nöjd ut med mitt val .

Vart jag har köpt kuddfodralen? På IKEA finns dem och det fanns även matchande  , gula gardiner som jag klämde lite på men från att lägga till lite gult till enfärgade gula gardiner.. Nja, det är ett för stort steg för mig just nu men ni kanske vågar :)


Ha det bäst!

🎔

Kommentarer

  1. Tror du har startat en ny inredningstrend, matcha kuddarna med kisse! Snygg gul färg tycker jag som inte heller generellt är nån älskare av gult i trädgård och inredning och röda kissen är ju helt bedårande.
    /Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det kan nog vara så ! Kan avslöja att jag lockade upp Baileys i soffan bara föra att piffa till bilderna lite extra :)
      Ha det bäst!

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.