Nu är det ett bra tag sedan det blev ett blogg inlägg här hos mig.Det har varit en del förändringar på jobbet som har tagit min energi men nu börjar jag landa och kan se omgivningen igen :)

Nu har till och med pyssel suget kommit tillbaka så jag letade redan på min ljuslåda som vi gjorde förra året. Ni kan läsa mer om hurvi gjorde den  HÄR.



Tanken när jag bad U göra den var att jag ska kunna använda den året runt och förändra efter årstid, tycke och smak.
Nu börjar vi närma oss tiden som jag gillar allra mest. Tiden fram till jul . Jag vill tjuvstarta lite med pysslandet inför jul genom att ta in naturens gröna och bruna toner och sätta dem i min ljuslåda.


Förra året använde jag mig av några ljuslyktor som vi hade här hemma men idag köpte jag värmeljus koppar på Blomsterlandet i stället. Där köpte jag även Plättar i luften och taklöken.


Ju närmre julen vi kommer desto mer julig kommer min ljuslåda bli :)

Ha det bäst!

🎔

Kommentarer