Dåligt samvete


Jag gillar inte att ta på mig saker/uppdrag och sen inte hinna med det.Ta jag på mig något så vill jag göra det ordentligt. Inte små hafsigt.
Trots att jag började blogga för min egna del så har jag börjat få den känslan gentemot bloggen. Det känns "omständligt" att öppna upp datorn. Så mycket lättare att slänga ut en bild på Instagram.

 

Så vad vill jag ha sagt med detta? Jag ber lite om ursäkt för att det inte uppdateras så ofta här på bloggen men jag hoppas att ni har förståelse för det. Jag uppskattar verkligen att ni följer mitt trädgårdsliv. Tack för det ! :)

Just nu är det lite stiltje i mitt trädgårds liv. Inga större projekt utan jag går mer runt och klipper bort överblommade rosor, rensar lite när jag går förbi. Jag har lite tankar och ideer så klart men  jag har ingen brådska. Det får bli när lusten faller på.


Just nu så piffar jag lite mer inomhus. Bytt gardiner i vardagsrummet, köpt nya blommor, ljuslyktor. Förbereder mig för de mysiga höstkvällarna som är bakom knuten.
Jag älskar denna årstiden . Gör ni:)

Ha det bäst!
🎔


Kommentarer

  1. Suck, nu hade jag skrivit en lång kommentar som bara försvann, men jag tycker inte du ska be om ursäkt. Vi är nog många som känner igen oss och aktiviteten på bloggarna tycker jag har minskat väldigt mot när jag började blogga för fem år sen. Själv lade jag ut två gånger i veckan fram till i år, men nu blir det var sjunde till var tionde dag. Följarna vänjer sig vid glesare mellan inläggen också, så du kan med gott samvete vänta tills lusten faller på. Det ska ju vara kul att blogga!
    Ha det så gott
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att fler känner som jag men lte tråkigt också. Tiden flyger iväg allt för fort men vi får vara glada att det finns snabbare medier att ta till som Instagram till exempel. Tack för dina ord :)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.