Har ni det också olidligt varmt ?Eller bor ni ,där jag har hört att det har kommit snö? :S
Stora kontraster i vårt avlånga land vad jag förstår. Och i slutänden så är vi aldrig nöjda. antingen är det för varmt eller så blåser det  eller så regnar det eller inte regnar..

Jag försöker inte gnälla. Försöker anpassa mig efter vädret men ibland är det svårt. När det är varmt och har varit det så länge så hamnar trädgården efter. Eller ska jag säga att den fortsätter att frodas och jag orkar inte hålla efter. Det är närmre sanningen.


Trots värmen så växer det här hemma och idag märkte vi att vi knappt kom fram till dammen.
Ligusterhäcken verkar trivas i värmen så den hade nästan tagit över hela gången.

U tog fram häcksaxen och jag räfsan. Det gick snabbt att fixa till den och få i det som blev över i komposttunnan.


Vi borde ta tag i Buxbom häcken också men det får bli en annan dag. En dag med lite mer moln på himlen. Någon sådan dag ska vi väl ändå få, någon gång...

Ha det bäst!

🎔


Kommentarer