Det finns inte mycket i trädgården som jag inte gillar och göra. Det finns däremot saker som jag inte bör göra men det är en annan sak.
Tur för mig så kan och vill U göra det som jag inte bör göra. Ibland hör jag att andra tycker synd om U som har en fru som kör med honom, vilket jag inte gör. Orkar inte längre bry mig vad andra tror men det är rätt så intressant det där med hur vi människor uppfattar varandra.

U gör de där tunga grejerna i trädgården, , bär jordsäckar, gräver hål, flyttar stenar medans jag gör "finliret" som att rensa , plantera och som idag, deadheading. Jag går runt med min lilla sekatör och med mindre snygga ogräskorg och knipsar av rosor som har blommat över.

Det blir snyggt och jag mår bra av detta. Win - win- situation kan man säga :)

Om ni vill läsa mer om deadheading så kan ni läsa om det HÄR.

Ha det bäst!
🎔

Kommentarer