Där borta vid häcken...




Mmm, det doftar lite här och var nu i trädgården. Rosorna slår ut en efter en och jag kan inte låta bli att stoppa ned näsan i dem.
Just ikväll är det rosen vid häcken som får min uppmärksamhet. Det är en ros som heter ´Alchymist´.Jag köpte den tillsammans med två andra rosor i November 2014. Jag skrev ett inlägg om det som ni kan läsa HÄR om ni vill.
Det var första och ändå gången som jag har planterat rosor så sent på året som jag gjorde då.Det gick bra som synes :)

Ha det bäst!
🎔

Kommentarer

  1. Rosor är underbara och när det doftar från dem kan jag aldrig få nog. Fina bilder du delar med dig av och jag kan tänka mig att du njuter av dofterna.
    Ha en fin fortsatt vecka !
    KRAM LOTTA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är de och de finns så många olika sorter av dem. Önskar, nä jag ska försöka få in någon ny rossort i år. Vilken? ja, det vet jag inte. Vart? Ja det vet jag inte heller ;)
      Önskar dig också en fin fortsatt vecka.
      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.