Energi påfyllning







Det gäller att passa på. Nu när solen är framme och jag är ledig. U och M är på garageloppis så jag är hemma och kan pula precis som jag vill och jag har hunnit med en del. Till och med Morris har fått sig ett bad. Mindre uppskattat just då men nu ser han nöjd ut :)

Gula blommor är inte några favoriter för mig men Vårkragen som ni sser överst har fått dispens och får vara i trädgården. Får lov att erkänna att jag tycker att den är riktigt söt där den står.

Har fått med ännu en gul blomma i dagens inlägg. Maskors, jo de finns här och andra ogräs. Ibland , när jag får besök så blir de förvånade att jag har ogräs. Jag kommer alltid ha ogräs. Jag har inte vare sig tid eller ork till att hålla efter det. Försöker odla marktäckare som håller undan dem men Maskrosor är duktiga på att växa på de mest omöjliga ställen så visst finns de hos mig. Finns de hos dig?

Ha det bäst!

🎔

Kommentarer