Kulorna är på plats :)

Underbara, underbara sol. Nu kan jag inte hålla mig inomhus längre!




Skiner solen på er med? Jag hoppas det. Trots att jag är allergi trött så känner jag mig piggare när solen skiner. Solen har en stor påverkan på oss nordbor.

Tog vara på energin som solen gav mig , nu direkt på morgonen.Betongringarna som vi odlar i vid köksträdgården var fulla med små grästuvor och annat ogräs men nu, efter en stunds rensande så ser de ok ut.

I en av ringarna har jag Jordgubbar och i år ser de riktigt frodiga ut. U är på mig varje år att han tycker att vi ska ta bort dem. Icke sa Nicke, säger jag. Vem vill inte kunna gå ut och plocka solvarma jordgubbar en skön sommar morgon? Förutom U då förstås  Han vill ha en svartvinbärs buske. Kanske ska jag låta honom få det så få han låta mig ha jordgubbarna kvar... ;)

I ringen med armerings nätet ska jag ha Luktärtor och olika sorters ring blommor. Hade Luktärtor där förra året och det blev bra. och då får det bli en repris.


Ha det bäst!
🎔



Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.