F R E D A G  !



Veckan har varit intensiv men lika intensiv som den har varit har den varit givande. Det som blir lidande är tiden utanför jobbet men man får pussla så gått det går.
Idag till exempel hade jag sovmorgon men som vanligt när jag har arbetat kväll så kan jag inte sova. Steg därför upp tidigt och istället för att smyga runt här hemma för att inte väcka de andra, s satte jag mig på cykeln och cyklade till Netto.

Det billiga kaffet var främsta orsaken till att åka dit men självklart finner man något annat kul också.
Det finns vissa saker som jag är lite extra svag för och det är rostiga saker, zink, järn, metall små brickor och ...korgar. Här fann jag en kombo. En korg i metall. Perfekt att ha småplantor i och kunna bära dem ut och in när det behövs.

Sedan låg de perfekta rygg kliar handskarna där. Jag sa det till U men han såg tveksam ut... Vet inte alls om denna klo beklädda handske är bra men visst kan det vara värt att testa. 30:- kan man stå ut med om de inte alls är bra, eller hur?

A (sonen) flyttar om 2 veckor.. Han gjorde världens fynd på IKEA idag. Sängarna som han hade kikat ut var nedsatta med 30 %. Den gamla ska alltså stå kvar eller slängas. Nu har jag en plan för denna säng men jag vet inte om jag kan vänta 2 veckor på att få förverkliga den. Är det ok att be honom sova i gästrummet till han ska flytta ? ;)

Ha det bäst!

♥️


Kommentarer