Energikick!








Jag behöver inga energi drinkar för att må bra. Jag behöver sol och plusgrader och det har jag fått till mig idag. 
Visserligen kommer det snöbyar men när solen är framme så passar jag på att sätta mig i lä med min favorit kaffe mugg och sätter näsan mot solen. Och vet ni vad? Solen värmer! :)

När snöbyarna kommer får sängkläderna, plädar och kuddar ligga kvar där ute medans jag går in och plockar ned julgardinerna. Ja, ni läste rätt. Julgardinerna.
Inte så juliga men ändå...

Köksbordet har fått ett nytt lager med vax så nu ser det nästan ut som nytt.. Vet inte vem jag försöker lura men visst ser det bättre ut. 

Jag kommer fortsätta "springa" ut och in i dag så länge min kropp håller  . Skit samma om jag får lida för det i morgon.
I morgon är en annan dag så då tar jag den dagen då.

Hoppas att solen skiner på er också.

Ha det bäst!

Kommentarer