Bokrea 2018


”Inlägget är reklam för Bokus och innehåller annonslänkar”.*


Jag älskar böcker! Jag vill ha dem runt omkring mig så jag snabbt kan greppa tag i dem när andan faller på. Förr kunde jag läsa hur mycket som helt och hur länge som helst men för några år sedan så orkade inte min hjärna med det. Jag fick inte ihop orden eller sammanhanget så då lade läsningen på is men för ca ett år sedan så vände det. 
Jag började läsa och den underbara bokvärlden kom tillbaka. Jag kan ännu inte läsa i den farten som jag tidigare har gjort men läsa kan jag och det är jag glad för.
Just nu håller jag på med Camilla Läckbergs bok , Häxan. Ingen tunn bok precis så det kommer ta sin tid för mig att komma igenom den men det får det . Jag har ingen brådska. 
När jag kikade runt på bokrean så såg jag att den finns där till ett bra pris.Bland annat HÄR och det går att förbeställa :)


Som sagt, böcker ligger lite här och var här hemma och det är många trädgårdsböcker. Det är många av dem som jag inte har läst från pärm till pärm men alla har jag bläddrat i och funnit många inspirerande bilder i.


Hannu Sarenströms böcker samlar jag gärna på mig. Gillar hans foton och hur han beskriver sin relation till trädgården. Även hans böcker kan man fynda på bokrean bland annat HÄR.


Jag har redan klickat hem ett par böcker . En av Hannus ; Sköna, gröna sommar. (den finner ni HÄR)  och Omgiven av idioter av Thomas Eriksson  (den finner ni HÄR ).
Den sistnämnda ska bli intressant och läsa och lärorik. Ser fram emot att lära mig mer om mig själv och vilka verktyg jag behöver för att få vardagen att fungera lättare.

Vilka böcker har ni på er "måste ha på rean" -lista? Berätta gärna :)

Ha det bäst!

Kommentarer