Bästa sällskapet när man är sjuk.

Katter och böcker :)

Chimay
Morris


Baileys
Katter
I Söndags kväll hoppade den ofrivilliga bantningskuren på mig... urk. Låg i sängen mest hela tiden och slötittade på diverse dags såpor och bredvid mig hade jag Chimay. Hon låg vid mina fötter och höll mig sällskap. Bästa sällskapet enligt mig och när jag kikar på bloggar och Instagram konton så verkar de flesta tycka likadant. Är man trädgårdsmänniska så verkar man ha katt eller hund, eller både ock. Har ni också märkt det eller är jag helt ute och flyger och far med mina tankar ? Har du som läser detta inlägg hund, katt eller både ock?

Har för skoj skull gjort en liten enkät där ni kan fylla i så kan vi se i slutet av veckan hur det egentligen ligger till ;) Ni kommer till enkäten HÄR




Böcker
Jag har bokhöger lite här och var. U säger inget men jag vet att han tycker si så där om dessa högar  men jag tycker om att ha dem nära. Att bara kunna sträcka ut handen och grabba tag i en bok och bara bläddra i den eller läsa en liten bit.
Jag har bokhyllor i gästrummet varav en är fylld med härliga trädgårdsböcker. Jag har inte läst dem alla men de finns där när jag är redo.

Idag känner jag mig piggare så idag ska jag öppna upp Ulla Hasselmarks Fröbok. Den har legat i en av alla mina bokhögar och väntat på mig . Jag har bläddrat i den men nu är det dags att läsa igenom den på riktigt. Har bara hört gott om den så det ska bli intressant och läsa.


Ha det bäst!



Kommentarer

  1. Every weekend i used to goo to see this web page, aas i wish
    for enjoyment, for the reasonn that this this web page conations actually fastidious funny material too.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.