Fläkten står på ut på altanen.Kaminen i vardagsrummet är tänd. Det är inga problem att vara där ute. En skön värme sprider sig.

 Det tog si så där två sekunder, så var katterna där ute. De älskar verkligen vår altan. 
De har inget behov att vara ute, bara de får var på altanen :)



 Idag vaknade vi till ett tunt lager snö. Det gör trädgården an aningens snyggare men jag ser gärna att Januari och Februari rusar iväg lite snabbt.. Jag längtar till ljuset och till att solens strålar värmer. Jag vill ha vår.

Hyacinterna vill jag plantera ut så de kan blommar vackert vid vår nya uteplats, kryddträdgården. Jag får tålmodigt vänta tills det går att gräva ned dem.. 


Olivträden och Pelargonerna ser att njuta av altanen lika mycket som katterna .
 Nu ska jag bara fortsätta röja så vi tvåbeningar också kan trivas. Kanske blir det altan mys på altanen ikväll :)

Ha det bäst!


Kommentarer