Vår damm. Vårt nya favorit ställe.



Vi sitter här morgon som kväll.
På kvällen så har vi tänt en lampa som står på bryggan och tänt ljus men det har inte varit tillräckligt. Allra helst nu när kvällarna har blivit så mycket mörkare.
Dammen har känts som ett stort svart hål och så kan vi ju inte ha det.


När vi besökte VATTENLIV senast så kom jag ihåg att jag hade sett att de hade klot lampor som flyter på vattnet. De skulle bli perfekt, så jag passade på att beställa dem när ett erbjudande kom på mejlen. 
Lite billigare blev dem i alla fall och lite är bättre än inget enligt mig :)




Resultatet blev bättre än vad jag trodde. 
Tänk vad lite belysning gör för trädgården!


Ha det bäst!

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.