Ett helt bil bagage fyllt , till bredden med Buxbom!


Det är verkligen inte något som jag trodde skulle ske. Att jag skull bli erbjuden att ta över "några" Buxbom plantor men det blev jag just :)

"Några stycken" visade sig att vara ett helt gäng! De räckte till att få till en häck borta vid Pussenästet.


Några fick "sätta livet till" och bli utfyllnad ( och så småningom småplantor) så häcken snabbare blir fin :)


En som såg lite annorlunda ut har fått en egen kruka.



Nu står den vid altanen så jag ser den och inte glömmer bort att trimma till den i bland när det behövs.
Jag har redan nu tagit bort en del och de har jag satt i krukor så det kan bli nya små Buxbomar :)

Den i krukan , ser jag framför mig att den får ett antal , fluffiga bollar.
Det kommer ta ett tag men vad gör väl det? Snart har jag all tid i vägen. I alla fall i fem veckor men de veckorna är ännu en och en halv vecka bort...


Ha det bäst!

Kommentarer