Bästa betyget!


Nu är midsommarhelgen över och jag har turen att vara ledig idag. Så skönt.
Hur har er midsommarhelg varit? 


Jag jobbade Midsommaraftonen och när jag kom hem så var min mans bror med familj hemma hos oss.
De har två mindre människor (barn) och poolen var uppskattad att bada i trots "framochtillbaka"- vädret.
Vi, vuxna satt och pratade, umgås och tog igen den tiden som vi inte har setts. 





Vädret var ok på Fredagen så det blev ju naturligt att vi satt ute i trädgården och då framför allt vid dammen. 
Den platsen är populär både bland vuxna och barn. Mitt hjärta smälte när deras son 
 sa att det är så fint. Det kändes som att jag fick högsta betyget :)


Fint är det men det finns ännu en del kvar att pyssla med. Det tar ju liksom aldrig slut, vilket är tur :)


Ha det bäst!


Kommentarer