Hur kunde jag ens tro något annat???

 Jag vet hur jag tänkte. Tänkte jag över huvudtaget? Tror inte det...




Det är bara att erkänna. Jag kunde bara inte motstå dem. De där, puder rosa fjädrarna. Jag som bara skulle beställa ett ljus (beställde på TULIPA).Jag har sagt till mig själv att jag ska inte köpa några nya fjädrar av en massa olika skäl men nu gick det bara på auto.

Frågan är bara hur i all världens väg kunde jag glömma bort våra pälsbollar här hemma?

De avgudar, älskar allt med fjädrar. Om de så sitter på en pinne, ris eller på en bevingad varelse (de är innekatter så de kommer inte åt några fåglar).Det hör ju liksom till deras naturliga instinkt !

Nu är min förhoppning att jag ska kunna lära dem, alla tre , att de ska låta bli riset med fjädrarna i .
Tror ni att jag lyckas? Det tror inte jag...

Ha det bäst!


PS. Jo, jag vet att det är ett bra tag till Påsk men jag kunde inte låta dem ligga där i påsen. De var alldeles för fina för det :) DS

Kommentarer