M Å N D A G


Det började snöa i går kväll och det låg kvar när vi vaknade idag på morgon.
 Inte mycket men dock ett tunt lager snö som gör att man känner att julen är på ingång.Vi får se hur länge det blir kvar. Vad jag förstår så ska det bli mildare i morgon igen...





Det kommer inte bli så mycket av utevistelse för mig idag. Nä, jag ska sätta mig framför brasan med tidningen Allt om trädgård.
Den var i brevlådan i Fredags men jag har inte hunnit läsa den ännu. Alltid finns det något där i som kommer läggas i min "attgöratillvåren"-lista.

Hoppas att ni får en go start på vecka.

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Mysigt med en tidning att spara på lite, och läsa när man har tid! Fin julheader du har! Ang ölen du frågade om, så ja, den var faktiskt god, säger jag som inte är någon öl-älskare... ;) Men är en öl ljus och kall, så kan den gå ner, och det gjorde den här! Det fanns andra sorter med, mörkare och beskare, som också var från Burgsviks bryggeri, som de andra tyckte om. Vet dock inte om den går att få tag på på systemet.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.