Julkort



Skickar ni julkort? Jag menar riktiga julkort. Ni vet dem i papper, vykortsform. 
Jag gillar att få dem men i år har inte ett enda åkt i väg och då kan man inte räkna med att få några heller. Eller?
Extremt dåligt av mig/oss men så är det. Jag hoppas att det blir jul ändå trots att det inte dimper ned någon julhälsning från oss i låda,

Där emot så sitter jag här framför datorn och försöker få till ett digitaliserat julkort i stället.

Jag försökte muta Morris så han skulle "sitta fint" där bredvid tomten och det gick väl si så där. Kulorna i granen var däremot enklare att få på bild, De satt still :)

Till slut lyckades jag någorlunda få till något som kan likna ett julkort. Inte så som jag fantiserade att det skulle bli men det blev helt ok .
 Vad? Ja det får ni se på Fredag :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Älskar både kort och julbrev som dimper ner i brevlådan och som jag kan hålla i handen. Allt annat tycker jag är fusk ;-))
    Ha det gott och God Jul!
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är roligt att få riktiga julkort och brukar även skicka. En rejäl bunt blir det till släktingar och vänner. Numera blir det även en del hälsningar via epost och FB. Bilden på Morris och tomten är riktigt julig. Men hur går det med julgran och katt...?

    Julhälsningar
    Felix och matte Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julgran och katt är inga problem. Har bara haft bekymmer ett år för länge sedan. Den missen var så förtjust i sitt nya "klätter träd" att vi fic sätta en fiskelina i toppen som vi sedan satte fast i en krok i taket :)

      Radera
  3. Väldigt fina julkort! Jo vi skickar på snigelposten, tänkte sluta för nåt år sedan men de är ju så kul att få! Och Posten behöver säkert tillskott med några kronor från portoinköpen. Då kanske de kan sköta postgången i fortsättningen;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.