F R E D A G !


Äntligen är du här, efterlängtade Fredag. Det var länge sedan min längtan till att veckan skulle gå fort över.
Inte för att den har varit tråkig. Nä, snarare tvärtom. Det har varit en del utbildningstillfällen på jobbet ochen hel massa ny information, på kort tid, så jag har inte hunnit smälta den ännu. Tyvärr så har "korvstoppnings"- metoden ingen bra, långvarig funktion. Hälften av det som jag har fått till mig har åkt ur huvudet , minst lika fort som det kom in..

Ja, ja nu är denna arbetsvecka över och nu är det bara att ta vara på den lediga tiden på bästa sätt.
Jag började med att plantera plantorna som jag fick i början av veckan. Den ena kruka ska innehålla Blodtopp och den andre (om jag minns rätt) Pipört. Jag hoppas att de ska klara sig. De har de bästa förutsättningarna för att kunna rota sig bra nu, eftersom den har och regnar på precis, så där lagom, ni vet :)


Hoppas ni har en riktig go Fredag !

Kommentarer