Jag är så tacksam att mina smaklökar har lärt sig att tycka om sådant som jag tidigare har avskytt.


Jag tycker att det är smått fantastiskt att jag helt plötsligen älskar att äta sådant som jag tidigare mådde illa av, bara att titta på det.


Räkor, Oliver, mögelost, fanns det inte en chans att jag skulle äta förr men nu älskar jag det!


Vilken tur att man kan ändra sig.
Annars hade inte gårdagens meny på kväll blivit av och det hade varit synd.

Det var en riktigt skön kväll så vi satt på altanen och njöt av (för oss ) god öl från 



The Fenton session IPA , tyckte vi var perfekt till de rökta räkorna men den andra fungerade också bra.


Mmm, det var en god, härlig kväll men nu är det en ny dag med andra saker som skall göras.
Bland annat ett nytt collage på INSTAGRAM från veckan som har gått :)

Ha det bäst!

Kommentarer