Jag fick en känsla av höst när jag gick min trädgårds runda idag, på morgonen.



Jag har arbetskollegor som ännu har 4 veckors semester kvar och de gör nog allt för att mota bort känslan av att hösten närmar sig. 


 Mornarna är kyligare och gräset är fuktigt. 
Jag rös till lite när jag gick ut på min lilla morgon promenad.
Jag välkomnar de lite mer kyliga dagarna med öppen famn. Nu kan jag äntligen känna att jag orkar vara ute och pyssla i trädgården igen. Jag fixar inte värmen som har varit.

Linne´Tagettes
 Sm tur var så har jag en trädgård som sköter sig bra själv men visst såg jag att det finns allt lite ogräs att rensa bort ,om jag väljer att se det :)

Idag blir det inte så mycket pyssel i trädgården. 
Idag ska det staplas 3 kubikmeter ved. Skönt att ha i vinter :)

Ha det bäst!



Kommentarer

  1. Vi fick 2,7 mm regn i natt! Så efterlängtat. Lite,lite höstkänsla men det gillar jag också.
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.