Denna Fredag går i rosa

Freeedag! 
Ni vet vid det här laget vad det innebär. Ja ,men visst. 
Nytt tema på blommig Fredag och idag är det rosa drömmar som skall tolkas:)


Rosa, rosa vart jag än i trädgården vänder min blick.
Nä, inte nu men under trädgårds året som är/kommer.

 Var gång jag åker till "godis butiken" (blomsteraffären ) så är min tanke att jag inte ska köpa något 
puttinutt färgat men hur lätt är det å hålla när man ser en underbart snygg, rosa, doftande ros till exempel?? Det går bara inte!


Jag gillar rosa växter. Det är bara att inse fakta och jag längtar, drömmer om att tiden snart kommer då jag får njuta av dem IRL (som kidsen säger. Eller gör de det, fortfarande...?)

Nu ska jag ta en snabb koll på andras rosa drömmar. Vill ni också göra det så kikar ni in här.

Ha det bäst!



Kommentarer

  1. Härliga collage med rosa växter.
    Fina rosa drömmar.
    Ha en fin helg /Marika

    SvaraRadera
  2. Av bilderna att döma är det lätt att förstå att växter med rosa blommor hör till dina favoriter.
    /Birgitta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.