Teknikens under :S


Igår fick jag till mig,av en tjej som ville följa min blogg ,att min blogg inte hade uppdaterats på Bloglovin sedan 2014.

I ärlighetens namn så förstod jag inte först vad hon menade... " Bloglovin, vad var det nu då...?"
Letade upp det på nätet och skrev in namnet på min blogg och fick se att där var den ju men inte uppdaterad  , precis som hon sa. Å varför nu inte detta??
Då när jag fick det till mig så ville jag ju självklart få ordning på detta problem, men hur?

Jag skojar inte om jag säger att jag försökte få klarhet i detta problem i ca 3 timmar i går. Jag gick in på inställningar. Jämförde inställningarna på min andra blogg som det inte var problem med att få in på Bloglovin. Jag googlade efter om hur jag skulle bete mig. Jag hade en konversation med en tjej från en annan blogg som hade koll på det här med bloggar men tyvärr inte med Blogger som jag använder mig av .Mailade olika supportrar. Till slut så kände jag att jag sk-ter i det här. Det får vara som det är. De som vill hitta min blogg gör det om så på något annat sätt. Slog igen datorn och gick och lade mig.

Gick till jobbet i morse och tänkte inte så värst på det här förrän jag kom hem.
"Äh, jag kollar en gång till" Jämförde åter igen inställningarna på mina bloggar. Tog bort min blogg på Bloglovin (som jag även hade gjort igår , ett antal ggr )och lade in den igen och kan ni tro... nu efter ca en timme så verkar det peppar, peppar ta i trä  att det kanske fungerar!
Jag vågar inte tro det till fullo men det ligger i alla fall nyare inlägg där nu. Hur jag löste det? Ja, det kan jag inte svara på (om det nu är löst). Kanske supporten har gjort något eller så hade jag varit alldeles för inaktiv på bloglovin..Vad vet jag ?

Ser med spänning emot om detta inlägg dyker upp där eller ej. Det finns en fördel med att detta skedde. Jag upptäckte en "ny värld" (Bloglovin) som jag nu tänker sätta mig och upptäcka :)

Ha det bäst!


PS Är det någon som vet hur fort Bloglovin uppdaterar..? DS


Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.