Soffläge med Monty Don :)


Min lediga dag blev en ofrivillig vila dag. Ofrivillig. undrar ni säkert? Jo, jag hade tänkt förbereda inför min start av årets frösådd. Ta fram tråg, krukor, plåtar m.m. men det blev inget av det.

Mina fötter har hållit mig vaken halva natten och när jag steg upp såg de inte ut och kändes inte som de borde.. så det blev bara att glömma det där som jag hade tänkt. Fattar inte att jag aldrig lär mig. Ska inte planera..

Jaja, vad göra?Det är bara att göra det bästa av situationen och Monty Don är alltid trevlig att lyssna på.

Så nu har jag haft Monty Don maraton här. Hade missat alla avsnitten av Gardeners´ world från 2015 så jag har en del att ta igen(har precis avslutat avsnitt 4)
Inspirerande trädgårds program/trädgårds personligheter är vi inte bortskämda med så detta kan jag verkligen rekommendera er att titta på.

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Jobbigt att inte vara i form...men en heldag med Monty Don!!!! Låter ändå underbart ju!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.