Namnbyte!



Jag hittade ett tidigare inlägg på bloggen som fick både mitt och era hjärtan att ta ett extra skutt 




Det var dessa bilder som jag lade ut på bloggens Facebook sida . Delade dessa och responsen från er var/är stor.

Vi har kallat stigen för Ros stigen men sedan var det en av er som skrev Kärleksstigen och självklart ska den heta det eftersom
I slutet eller början av stigen (beroende på vilket håll man går) ligger vårt lusthus som vi kallar för Pussenästet. Vägen dit bör ju vara Kärleksstigen, eller hur? :)

Så idag sker det namnbyte här på bloggen. Etiketterna på Lusthuset och Ros stigen får nya namn. Jag hoppas att ni inte blir helt förvirrade av detta. Blir en perfekt sysselsättning för mig idag.

Tack för era inspirerande kommentarer och besök här på bloggen.

Kram 

Kommentarer

  1. Det blir spännande . . .
    Lycka till !
    Hälsningar/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du kikade in på bloggen. Ha en fortsatt skön helg :)

      Radera
  2. Vacker stig med alla blommor och grönska!

    God fortsättning!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Kärleksstigen....Ja det skulle man ju ha en i trädgården....Så fin din ser ut!

    SvaraRadera
  4. Kärleksstigen....Ja det skulle man ju ha en i trädgården.... Så fin din är!

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på det nya året! Fantastiskt med en egen kärleksstig i trädgården. ;-) Och den är så vacker! Men det känns avlägset med alla vackra blommor. Här är det ca 15 cm lätt och fluffig snö nu.

    Nyårshälsningar
    Elisabet och lillkissen Felix

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma :) Håller med att det känns avlägset men snart, snart är vi där och kan lukta på blommorna :)

      Radera
  6. Så härligt med namn i trädgården. Kanske skulle spåna på några skyltar till min. Hittills har jag Förskolan Fröet och BB - två land med unga plantor :D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.