Det snöar och det väntas hålla på..ett tag


Visst är det vackert med den fluffiga snön som har lagt sig som ett täcke över våra trädgårdar. Jag gillar hur strukturerna i trädgården kommer fram. Jag ser tydligt nu om det funkar så som jag vill och jag ser att jag har lyckats få in vintergröna växter som gör trädgården vacker även vintertid men jag kan även se att det "behövs" fler till nästa vinter. Härligt att det finns något å se fram emot att ändra på när snön är borta och nu är det den bästa tiden att planera "hur:et" :)



Det är inte bara växter som skapar struktur. Möbler, spaljéer..


.. betongrör m.m hjälper också till med det :)


Det vankas kvällsjobb för mig ikväll. Ska pulsa runt i snön och hjälpa mina pensionärer. Jag hoppas att det inte blir "Bambi på hal is"..Halkskydden är nedpackade så det ska nog gå bra. 
Håll tummarna för mig :)

Slappa framför brasan tills det är dags att bege sig ,står  det på min att-göra-lista. Vad står det på er?

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Ni har så mycket mera snö än vad vi har.
    Men det går iallafall att åka skridskor.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.