Pip,pip



Det har pipit rätt så mycket i min ficka i dag.

Pip, pip
" Idag är det världstoalettdagen.
Tack för att du bara
spolar ner kiss,bajs
och toapapper-inget annat"
En hälsning från www.kalmarvatten.se

Härligt att de uppskattar min insats...


Det kommer rätt så mycket reklam i sms form nu för tiden. Har ni också märkt det? Vet inte vad jag tycker om det men det är som vanligt. Viss reklam är mer uppskattad än andra. Så även när de kommer som sms.


Pip. pip.
Sms:et från Blomsterlandet var uppskattat. Det löste mitt "problem" med vad jag skulle göra efter jobbet. Självklart måste jag dit och fynda!

Var lite orolig att det skulle bli svårt att hejda mig men den oron var obefogad. 


Det kändes som att det var urplockat. Köpte dock på mig ett par påsar med 2 olika sorters blomster lökar.
Camassia (ätlig stjärnhyacint)
Erythronium `white beuty´(Hundtandlilja)

Sedan fick en påse sätt vitlök`Flavor´ och två vita hyacinter följa med hem också.

Så imrogon blir det lökplantering här hemma. Jag hoppas att vädret kommer att tillåta mig att klippa gräset för sista gången i år. Det sägs att det kan bli snö på Söndag så det vore bra om jag fick det gjort innan dess...

Ha det bäst!

Kommentarer