Färgbomb!

Vildvinet med grannens guld färgade Björk i bakgrunden

Jag gillar Hösten. Jag tror minsann att jag har sagt det förut om jag inte minns helt fel (vilket jag ibland gör)


Perukbuske
Rönn, sorbus dodong
Rönnsumak

Hösten är en riktig färgbomb. Färger i olika nyanser är något som man ser vart man än vänder blicken.
Jag hade tänkt att jag skulle hinna ut och fota lite mer färggranna foton till detta inlägg men tiden fanns inte så jag letade fram de jag redan hade i "burken" men i morgon blir det en tur till Ön i Öster (Öland). 
Där hoppas jag finna många fina höstmotiv :)


Färgbomb var dagens tema på Blommig fredag. Vill ni se andra färggranna foton så kika in här.

Önskar er en trevlig Allhelgonahelg helg !

Kommentarer

  1. Hösten är verkligen vacker och som en riktig fin avslutning på trädgårdssäsongen avslutas allt med alla dessa vackra färger.
    Som om den nästan boostar för att be om "ursäkt"

    Ha en trevlig helg!

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Fina höstfärger på dina buskar!
    Trevlig helg!
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Riktigt läkra färger i dina bilder! Tur att hösten finns.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Härliga höstfärger.
    Ha en fin helg!
    Marika

    SvaraRadera
  5. Hösten är en underbar årstid.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.