Mina egna och era ord om hösten :)


Hösten är här och för mig är den efterlängtad. Skönt att gå ned i varv. Njuta av nuet och av naturen som byter "kläder".
Orange, gul, rött, lila. Underbara färger 

När jag frågade min familj och er så är det lite skilda "läger". Några tycker om mörkret medans andra inte. Några nämnde den höga klara krispiga luften medan någon sa regn.
Kul att vi alla associerar till ordet höst på så olika sätt. Här nedan ser ni ett Ordmoln med alla era ord. Hittar ni era ord?


Jätte kul att ni ville hjälpa mig. Era ord har fått mig att minnas och se hösten med andra ögon .
Tack :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Jag gillade inte hösten innan men nu älskar jag den.
    För mig blir det lite vila och tid att vara här och nu.
    Gillar även mörkret på kvällen. Det blir mer tid över liksom.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.