Idag så började U jobba igen efter semestern. Sonen började förra veckan så nu är det bara halva familjen som är lediga. Jag är så glad över att tillhöra "rätt" halva. 
Jag har två veckor kvar och de kommer gå i lunkens tecken.Det finns hur mycket som helst här hemma och göra om man vill och orkar men inga tvång.

Ett av våra projekt blev klart först igår på U;s sista semesterdag. Det höll på att gå i stöpet pga värmen men de sista bitarna på gången vid spa badet lades dit och sand sopades i fogarna och det blev hur bra som helst :)

 

Sanden har en förmåga att sjunka undan i fogarna så jag kommer fortsätta med sopandet idag  och sedan ska jag försöka göra ett snyggt avslut med natursten mellan häcken och plattorna.

Så nu vet ni vad jag ska hitta på idag. 
Jag hoppas att ni får en bra start på veckan vare sig ni jobbar eller har ledigt.

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Men vilket jobb ni lagt ner och fint blev det med stenen! Så skönt att kunna gå barfota där också.
    Jag börjar att jobbar i morgon, känns inte alltför bra...
    Hoppas du får njuta resten av semestern, skönt när det inte finns några tvång.

    Ha det gott!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.