Jag njuter men inte våra underbara Vallmo




Danish flag

Idag kan man inte påstå att det är det perfekta vädret för våra Vallmon. Regnet faller och då faller vallmons blad också.

Jag däremot tycker att det är skönt med en regn dag. Regndag= mysdag för mig.
Frukost med tända ljus och  `ring så spelar vi ´ på radion  känns som en ok start på dagen.
Spanade runt på datorn och upptäckte mina bilder på våra Vallmo. Några ser jag att jag inte har hunnit med å fotografera men de flesta är med.

Jag är tyvärr dålig på deras namn men ni har kanske svaret på det? Jag kan en och det är Danish flag. Vet ni vad de andra heter så kan jag skriva dit deras namn under bilderna.

Det är inte första gången som jag har visat er mina vallmo. Är ni nyfikna på de tidigare inläggen så kan ni antingen skriva in vallmo i sökrutan som finns här till höger i bloggen eller så går ni in på denna länk.

Nu ska jag fortsätta och njuta av denna Lördag och jag hoppas att ni gör det samma.

Ha det bäst!

Kommentarer