Dagens kvällsrunda i trädgården



Jag är inne i en period där jag känner att jag inte riktigt hinner med det som jag vill. Dammet lägger sig på hyllorna och ogräsen växer i rabatterna men det är så det får vara just nu.


Prio ett just nu är att förbereda inför sonens student. 
Mat, kläder, skyltar, ballonger, inbjudningar m.m .Allt ska kommas ihåg och då tar jag till listor. Jag är nog uppe i fyra olika just nu :)


Dottern har skolavslutning dagen efter sonen har tagit studenten och samma kväll som skolavslutningen är så ska vi ha den årliga jobb festen hemma hos mig. 
Tänk så många härliga människor som jag kommer träffa och alla på bara två dagar. Det är inte ofta som det sker. Det kommer att bli riktigt kul.


Så lördag nästa vecka kommer inte jag göra många knop.
Jag kommer vara trött men lycklig:)




Kvällens Trädgårdsrunda gav mig som vanligt ett lugn i kroppen. Nu känner jag att den stressen som jag har haft under dagen är borta och ersatts av en behaglig trötthet.

Jag kommer sova gott i natt och det hoppas jag att ni också gör .

Ha det bäst!

Kommentarer