Jag vet inte vad jag gör men tydligen gör jag rätt :)


Jag känner mig som en nybörjare när det gäller skötsel av Fuchsia. Jag vet inte hur den vill ha vattningen, gödsel eller i vilket läge den vill stå men på något sätt så verkar jag göra rätt.


Jag har tre sorter och den som ni ser bilder på i detta inlägg är en av dem. Jag vet tyvärr inte dess namn men oj vilka läckra blommor den har och flera är på gång så jag gör som sagt vad något rätt :)

Jag vet att ni sitter på stor kunskap och har ni några tips om hur jag ska sköta mina Fuchsior för att de ska bli än finare så tar jag tacksamt emot era tips. Vill de ha det trångt i krukan? Kan de stå utomhus? Sol/skugga? Övervintring? Ja,alla tips ni har vill jag suga i mig.

Jag har en Fuchsia som heter Pink Marshmallow och den stammar jag upp. Jag tror att jag har nämnt det för er innan men hur eller hur så är den full av fina knoppar och när de slår ut så finns det en chans att den kommer visas här :)

Ha det bäst!

Kommentarer