I går satte jag ord på en tanke och delade med mig av den på Facebook.Jag skrev nåt liknande som " Om jag tänker riktigt hårt, undrar om det kommer att stå en koppar/zink balja på min altan i morgen. Med tankekraft sägs det att man kan komma långt med "

Det tog bara en liten stund så fick jag en förfrågan om jag var intresserad av hennes koppar balja. Så klart jag var !

Hämtade den idag och nu står den på altanen med vatten i sig och en liten fontän som det porlar mysigt om. Det kan bli så att en liten Näckros hamnar där i så småningom. Visst vore det fint?  

Vilken tur för mig att jag delade med mig av mina tankar och att Sara snappade upp det. Tack ännu en gång :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Ja, ibland är det som om någon läser ens tankar :). Att uttrycka sin önskan är första steget för att uppfylla den.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.