Hur mycket skräp kan man egentligen samla på sig?! Vi har precis varit iväg till soptippen med ett nästan överfullt last med skräp. Brädor, trasiga möbler, krukor, färgburkar.. Ja det mesta, känns det som. 

Känslan som infinner sig när man kommer hem och ser att garaget är nästan tomt (nja, lite överdrivet kanske) är underbar. Nu är det "bara"att stuva om och se till att var sak hamnar på sin plats. Jag tror att vi kommer att slänga en hel del till och det känns toppen. Det betyder att vi tar ett steg närmre till ett organiserat garage och att jag kanske kan få plats till mina övervintrade växter till vintern :)

Ha en skön lördag och njut lite extra av varandras sällskap.
Det är ju trots allt Alla hjärtans dag!



Kommentarer

  1. Visst är det skönt att städa ut. Saker som bara står tar energi på olika sätt.Hoppas det löser sig med förvaringen.
    /Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.