Uteköks inspiration



Fann detta på Youtube när jag googlade runt på utekök. Å varför googlade jag på utekök? Drömmen om utekök har funnits länge och att surfa runt på nätet är en lagom ansträngande sysselsättning  när man som jag ännu inte har kommit tillbaks helt efter en tids sjukdom men det är farligt.

köksbänk,grill,järnspis,uteplats,pergola,bakugn,diskho,sittgrupp
Lånad från styleroom
Farligt på så sätt att tankar, visioner poppar upp i huvudet och jag vill förverkliga dem NUU. Inte om ett år utan nu.Känner ni igen er? 


Lånad bild från Living by Cathis
Utekök med snyggt tak

utekök

Cattis och Eiras Trädgårdsdesign: Nu börjar vårt utekök bli klart
Bilden är lånad från Cattis Och Eiras Trädgårdsdesign

Då, när det inte fanns så många trädgårdstidningar och Internet knappt fanns så blev jag så där lagom inspirerad. Jag han förverkliga en "inspiration" innan nästa tidning kom ut. Nu är det hur många tidningar som helst. Vet ej hur många men det är många och alla innehåller de vackra trädgårdar, redskap, pynt, möbler som man vill ha. Och det går ju inte..

Däremot så tycker jag att Internet är toppen när man söker inspiration för något speciellt. Som jag nu har gjort inför vårt framtida utekök.
.Bilderna som jag har lagt ut i detta inlägg har alla något som tilltalar mig och som jag vill plocka ihop på något sätt till vårt utekök. Vi får se om projekt utekök blir av 2015 :)

Jag kanske ska gå och ta mig en mugg te och sätta mig i soffan och öppna upp mina oöppnade trädgårdstidningar sen en tid tillbaka. Vem vet? Jag kanske blir inspirerad ;)


Ha det bäst!





Kommentarer