Hej mitt vinterland ☺


På Julaftonen så såg jag hur de snötyngda molnen drog över till Öland och där klädde de in ön i ett vitt snötäcke. Snacka om att jag var avis.Öland ligger ju bara ett stenkast ifrån mig. Uttrycket " Så nära men ändå så långt borta" stämde in lite väl bra. Men idag var det tydligen vår tur att få lite snö. Inte mycket men precis så där mycket att gräsmattan har förvandlats från en grön matta till en vit. 







Vi får väl se hur det ser ut imorgon när jag drar upp rullgardinen men det är en annan dag.  Nu ska jag njuta av mitt vinterlandskap.

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Vilka superfina snöbilder! Hur har du gjort för att fånga snöflingorna så fint?

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Svaret på hur jag gjorde blir svårt att ge. Jag försöker lära mig var dag men det blir att "jag bara gör det" och glömmer bort men jag körde med manuell inställning och så hade jag väl en gnutta tur ;)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.