"Ny invigning"



I går möblerade vi om i trädgården. Möblerna som har stått på Smultronstället har fått flytta till "nya" uteplatsen(solsidan) vid lagunen. 
Vi hade nyinvigning  med tända ljus, filtar, bad och vuxendricka :)


Piffande och puffande blev inte helt färdigt men Stegen som under sommaren stod vid poolen  har nu fått flytta hit.Den är helt perfekt till att hänga handdukarna på.



 En lite söt kabeltrumma kan man alltid ha användning av. Här hjälper den Sockertoppsgranen och Julrosen att komma upp lite i höjd :)



Sonen och jag myste medans maken badade. Livet kändes rätt så gutt då kan jag säga. Nu vill jag ha fler sådana här kvällar och jag vill INTE flytta in utemöblerna.(måste man det ?)Snö får det gärna komma men inte i några mängder för nu vill kunna sitta här ute lääänge :)

Nu ska vi snart bege oss på Julmarknad. Vart? Ja, det får ni se i morgon.

Ha det bäst!

PS. På bloggens Facebooksida så lägger jag ut bilder och annat som inte alltid hamnar i bloggen. Vill ni följa med på Facebook sidan så sök bara på Helt enkelt hemma hos mig och gilla sidan DS

Kommentarer